Informator dla wnioskodawcy i beneficjenta Programów Ministra
Z Informatora można dowiedzieć się, jak wybrać odpowiedni program, przygotować i złożyć wniosek w SOP – Systemie Obsługi Programów, czyli elektronicznej platformie, na której odbywa się cały nabór. Pozwala on także poznać kolejne etapy oceny od weryfikacji formalnej po rozstrzygnięcie naboru oraz dowiedzieć się, co zrobić po otrzymaniu wsparcia:
- jak zaktualizować wniosek,
- podpisać umowę,
- rozliczyć projekt.
Na stronach Informatora znajdują się dwie plansze (rys. 1 i 2) pokazujące przebieg procesu z dwóch perspektyw:
- wnioskodawcy oraz Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
- instytucji zarządzających, tj. departamentów Ministerstwa i instytucji kultury koordynujących dany program.
Instytut Książki jest operatorem czterech Programów Ministra: Partnerstwo dla książki, Promocja czytelnictwa, Literatura i Czasopisma.
Więcej o Programach Ministra znaleźć można na naszej stronie w sekcji Nasze programy.
Zachęcamy do lektury Informatora, który dostępny jest poniżej.