Teatr 1/2017

#

Artyści Strzępki i Demirskiego
Olimpiada teatralna - relacje i namysły
Kilian wraca do lalek


SPIS TREŚCI:

TEMAT Z OKŁADKI
Artyści
Strzępki i Demirskiego
Agnieszka Rataj „Ja to mam mój serial”
Paweł Płoski Księga skarg i wniosków
Małgorzata Piekutowa Variétés

LUDZIE
Marcin Czarnik

Wszystkie teatry poddane presji
– z Marcinem Czarnikiem rozmawia Jacek Cieślak
80. urodziny Philipa Glassa

Michał Zdunik Teatr operowy Philipa Glassa
Jarosław Kilian

„Faust” grywany był w lalkach
– z Jarosławem Kilianem rozmawia Monika Pilch

PRZESTRZENIE TEATRU
Dagmara Łuba „Artyści” i seriale przeklęte
remiksy i recyklingi

Justyna Michalik Klątwa jubileuszu
Wanda Świątkowska Odprawianie Dziadów

PO PREMIERZE
Aneta Głowacka Powidoki
LENI RIEFENSTAHL. EPIZODY NIEPAMIĘCI
Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach
Szymon Kazimierczak Ostatnia bajka
ŚMIERĆ PRZYJEŻDŻA W ŚRODĘ

Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu, Opolski Teatr Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki
Piotr Dobrowolski W oparach ironii
NAJGORSZY CZŁOWIEK NA ŚWIECIE
Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu
Iga Kruk-Żurawska Powrót do lalek
KRZESIWO
Teatr Lalka w Warszawie
noty o przedstawieniach

PRZEGLĄD
Olimpiada Teatralna we Wrocławiu

Mirosław Kocur Teatr przed końcem świata
Joanna Kocemba Więcej niż manifesty obecności?
Adam Karol Drozdowski Przypadek offu
„Nowa Klasyka Europy” w Łodzi

Jacek Dobrowolski Karma świata
BATTLEFIELD
Brooka

zagranica
Kamila Łapicka Język bez tłuszczu
KARTOGRAF
Mayorgi

kabaret literacki
Iga Kruk-Żurawska Alicja po drugiej stronie kurtyny
FABULARNY PRZEWODNIK PO MIELIŹNIE TRZECIEGO AKTU
Klub Komediowy w Warszawie

opera
Dorota Kozińska Carmen w pułapce wolności
CARMEN
Pietrowiak

CZYTELNIA
Paulina Skorupska Przywrócenie osadzonym głosu
Magdalena Hasiuk „OKRUTNIE DZIWNA STRONA” ŚWIATA
Zofia Smolarska Doświadczenie prekaryjnej lektury
Bojana Kunst ARTYSTA W PRACY
noty o książkach

FELIETONY / STAŁE RUBRYKI
Jacek Kopciński
Marek Kochan
Natalia Worożbyt
Forum
Fotoreportaż
Rozmaitości

Powrót