Teatr 9/2014

#

Gdański Teatr Szekspirowski - otwarcie. Najlepszy, najlepsza, najlepsze - podsumowanie sezonu. "Nie interesuje mnie wystawianie tego, co myślę, bo to już wiem" - rozmowa z Lukiem Bondym


SPIS TREŚCI

PODSUMOWANIE SEZONU
Najlepszy, najlepsza, najlepsi w sezonie 2013/2014

LUDZIE
Mirosław Baka
Dogrzebać się człowieka, nie kłamać  – z Mirosławem Baką rozmawia Barbara Świąder
przed gdańskim Festiwalem Szekspirowskim
Nie tylko Szekspir – z Jerzym Limonem rozmawia Piotr Wyszomirski
Luc Bondy
Teatr to odkrywanie sytuacji – z Lukiem Bondym rozmawia Natalia Kozłowska
Natalia Kozłowska Osiąganie nieważkości

PRZESTRZENIE TEATRU
immersive art
Joanna Crawley Ćwiczenia terenowe z empatii

PO PREMIERZE
Katarzyna Tokarska-Stangret Szukać sposobu
DRUGA KOBIETA TR Warszawa
Kalina Zalewska Levin slapstickowy
JAKOBI I LEIDENTAL Teatr Powszechny w Warszawie
Wanda Świątkowska Męskie gry
EDWARD II Narodowy Stary Teatr w Krakowie
Magdalena Legendź Sztafaż demokracji
IFIGENIA Teatr Polski w Bielsku-Białej
Jolanta Kowalska Powroty Kajzara
PATERNOSTER Wrocławski Teatr Współczesny
noty o przedstawieniach

250 LAT TEATRU PUBLICZNEGO W POLSCE
Mapa teatru publicznego: Śląsk (3)

PRZEGLĄD
Gdański Teatr Szekspirowski
Adriana Ronżewska-Kotyńska Sforsować mur
Kontakt w Toruniu
Katarzyna Tokarska-Stangret Poświata niewidzialności
THE BLUE BOY Brokentalkers w Dublinie
Kalina Zalewska Portret artysty
MEWA Wileński Teatr Miejski OKT
zagranica
Łukasz Drewniak Hamletyczna panna Hering
HAMLET VS HAMLET Guya Cassiersa
Iwona Uberman Mity i rewolucja
CEMENT Dimitra Gotscheffa

CZYTELNIA
opowieść o Jerzym Jarockim
Robert Jarocki O Jurku prawie wszystko: Rekonwalescencja
Aktorstwo polskie. Generacje Beaty Guczalskiej
Barbara Osterloff Panorama aktorstwa polskiego
Rafał Węgrzyniak Aktorstwo szkoły krakowskiej
performans i dokumentacja
Iga Kruk Kultura jako źródło remiksu
RE//MIX. PERFORMANS I DOKUMENTACJA, red. Tomasz Plata, Dorota Sajewska

FELIETONY / STAŁE RUBRYKI
Rafał Węgrzyniak
Paweł Wodziński
Zyta Rudzka
Krzysztof Rutkowski
Forum
Rozmaitości

Powrót