Teatr 1/2013

#

Portret wielokrotny Erwina Axera. Wakar: Mundruczó zderza nas z obrazami, których nie sposób wymazać ze świadomości. Znak Kaina - nowy spektakl Gardzienic. 


SPIS TREŚCI

Jacek Kopciński, Widok z Koziej: Pytania i dylematy

Ludzie
Michał Smolis, Nie wiem, czy jestem racjonalistą i sceptykiem…
Maciej Englert, Pożegnanie Erwina Axera
Rafał Węgrzyniak, Pomiędzy dwoma teatrami
Martin Linzer, Skromny gentleman 
Małgorzata Piekutowa, Erwin Axer pisze
Yannick Haenel, Dlaczego napisałem powieść o Janie Karskim? 
Tomasz Bocheński, My z Różewiczów 

Przestrzenie teatru
Jacek Wakar, Wilk i zając. O teatrze Kornéla Mundruczó
Iwona Uberman, Medea – kobieta z Afryki
Anne Phillips-Krug, Christina Tilmann, Czerpię z własnych doświadczeń
Jacek Kopciński, Wiadomość z getta
Kalina Zalewska, Karski po latach

Po premierze
Adam Karol Drozdowski, Niecud
Hanna Baltyn-Karpińska, Jutro Augsburg!
Łukasz Maciejewski, Faza na Pawia
Paweł Schreiber, Straszny dwór
Joanna Tomaszewska, Oryginalna wersja Harolda 
Jolanta Kowalska, Śmierć jeździ polską koleją

Przegląd
Mirosław Kocur, Anatolij, zwany Mistrzem
Jarosław Cymerman, Kości nie śpiewają
Jarosław Cymerman, Sielanka i trupy
Szymon Kazimierczak, Orlando wyzerowany
Magdalena Hasiuk, Ecce ciało
Anastasia Nabokina, Głos z oddali
Ewa Maria Kaźmierczak, Naznaczeni 
Izabella Pluta, Uśpieni
Jerzy Jurczyk, Woyzeck/Wozzeck/Wysocka 
Szymon Kazimierczak, Why is this art?

Czytelnia
Andrzej Łapicki, Notatki rektora (3) 
Ireneusz Guszpit, Sad w teatrze

Felietony
Rafał Węgrzyniak, Uwagi na stronie: Jarocki i polityka
Zyta Rudzka, Zakaz fotografowania:Tournée
Krzysztof Rutkowski, Warszawskie pasaże: Pasaż wieszczy


Powrót